loading...

sepantaseo

sepantaseo

بازدید : 735
11 زمان : 1399:2

1- پارچه ها كره بوده كه محيط مورد نظر را در برابر نور آفتاب ، بارش باران و برف كاملا محافظت مي كند.

۲- داراي تنوع رنگ بسيار بالا

۳- موتور و رسيور مورد استفاده در سايبان برقي از موتور هاي معتبر و بنام دنيا مي باشد . كه داراي يك سال گارانتي شركت مي باشد

۴- هر سايبان داراي ۲ عدد ريموت در پك خود مي باشد كه در صورت تمايل مي توان تعداد ريموت ها را ضافه كرد.

۷- قابليت اتصال به سيستم BMS و يا ساير سيستم هاي اتوماسيون ساختماني.

۸- سيستم سايبان پس از جمع شدن در خود رول شده و نياز به فضاي اضافي ندارد.

۹- قابليت چاپ تبليغ بر روي كل سايبان و يا آويزسايبان وجوددارد.

مزاياي سايبان برقي :

• جلوگيري از تاثير مستقيم آفتاب به داخل محل و بر روي ويترين فروشگاه ها

• جلوگيري از بارش باران.

• جايگزين مناسب براي پرده هاي دستي كه در ساعاتي از روز باعث از بين رفتن ديد داخل ميگردد.

• جلوگيري از تغيير رنگ پارچه ، فرش ، مبلمان و ….در مراكز فروش اين محصولات .

• قاببليت ارائه دررنگهاي ساده و تركيبي ( مثلا سفيد و قرمز يا نارنجي و خاكستري و….. )

• قابليت پرينت برروي آويز يا كل سايبان برقي

• قابليت تنظيم زاويه بازشوي سايبان از حالت كاملا افقي تا زاويه دلخواه

• قابليت فرمان توسط ريموت كنترل يا سويچ دستي.

بازدید : 287
11 زمان : 1399:2

نكات مهمي كه قبل از خريد سرويس خواب 2 نفره بايد به آن ها توجه كنيد بسيارند. اين موارد بطور اختصار عبارتند از:

- توجه به متراژ و فضاي خالي اتاق خواب

- توجه به تعداد افراد استفاده كننده از تخت خواب

- توجه به قد و وزن افراد استفاده كننده از تخت خواب

- توجه به فضاي كافي از بابت عرض تخت خواب. با توجه به اينكه اكثر مردم كشور ما از مشكلات چاقي رنج مي برند، توجه به سايز بدن افراد استفاده كننده از تخت خواب، امري ضروري مي باشد.

- توجه به طول قد افراد استفاده كننده از تخت خواب. همواره بايد طول تخت از قد افراد بيشتر بوده باشد و توجه به اين نكته نيز ضروري است.

همچنين علاوه بر نكات فوق، نحوه چيدمان دكوراسيون اتاق خواب، همچنين محدوده سني استفاده كننده نيز مهم است.

همچنين براي سرويس خواب عروس استفاده از چوب سفيد و رنگ هاي روشن، زيبايي دلنوازي دارد.

امروزه شما مي توانيد با مراجعه به فروشگاه هاي مختلف مبلمان و سرويس خواب، تخت خواب مناسب و مورد نظرتان را به راحتي انتخاب كرده و تهيه كنيد. خريد از اين فروشگاه ها اين امكان را به شما مي دهد تا طرح هاي مورد نظر خود را مشاهده كرده و با توجه به فضا و نكاتي كه گفته شد، تخت خواب مناسبتان را تهيه نماييد.

سرويس خواب 2 نفره اسپرت يا سلطنتي؟

سرويس خواب 2 نفره از نوع چوبي داراي دو زير مجموعه ي شيك و لوكس مي باشد. سرويس خواب اسپرت و سرويس خواب سلطنتي.

سرويس خواب سلطنتي، بدليل زيبايي بي بديل و كيفيت ساخت مناسب براي جهيزيه عروس بهترين گزينه مي باشد درحاليكه سرويس خواب اسپرت، بدليل لحاظ محدوده سني استفاده كننده، براي جوانان و نوجوانان بسيار مناسب بوده وداراي طرح و رنگبندي متفاوتي است.

اگر به دنبال خريد سرويس خواب جذاب و زيبا هستيد، بهتر است روش‌هاي سنتي را فراموش كرده و همگام با تكنولوژي قدم برداريد. وب سايت بريس چوب جديدترين و به روز ترين وسايل چوبي را كه شامل ( مبلمان راحتي، سرويس خواب، ميز تلويزيون، ميز ناهار خوري و... ) مي‌باشد ارائه كرده است تا در يك نگاه و با صرف چند دقيقه زمان بتوانيد مبلمان خود را انتخاب كنيد كه از هر نظر با سليقه، بودجه و نوع دكوراسيون منزلتان هماهنگ است.

38233407

برچسب ها سرويس خواب 2 نفره ,
بازدید : 680
11 زمان : 1399:2

يكي از مهم ترين تجهيزات استخر ها گريل استخراست. آيا مي دانيد گريل استخر چيست؟ در اين مقاله مي خواهيم شما را با گريل استخر آشنا كنيم و شما را با اين نوع تجهيزات استخري و همچنين اهميت وجود آن در استخر ها بيشتر آشنا كنيم. براي اطلاع از قيمت گريل استخر مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد.

در استخر هاي تازه ساز و همچنين بازسازي شده معمولا از بهترين انواع گريل استخر استفاده مي كنند. اين ابزار بايد ايمن، با دوام و همچنين با قيمت مناسبي به فروش برسد. در اطراف استخر ها بايد از گريل استخر استفاده كرد تا آبي كه از داخل استخر به بيرون ميريزد در لبه هاي استخر باقي نماند تا از ليز خوردن افراد جلوگيري شود. علاوه بر كاربرد هاي فوق العاده گريل استخر اين نصب اين ابزار در كناره هاي استخر به زيبا تر شدن محيط نيز كمك مي كند. مي توان گريل استخر را در ابعاد و اندازه هاي دلخواه سفارش داد. گريل معمولا سفيد رنگ است اما مي توان به صورت سفارشي رنگ دلخواهتان را انتخاب كنيد.

گريل استخر معمولا چه جنسي دارد؟

  • استينلس استيل
  • پليمر(GPM)
  • پي وي سي

آشنايي با كاربرد هاي گريل استخر

  • جلوگيري از ليز خوردن افراد
  • تميز كردن و رسيدگي آسان
  • مواد به كار رفته در گريل استخرغير سمي و ايمن است.
  • در برابر مواد شيميايي واكنش نشان نمي دهد.
  • رنگ ماندگار، ضخامت و ابعاد مناسب
  • به جلا دهنده و رنگ نيازي ندارد.

دوام و ماندگاري اين محصولات بسيار زياد است. البته صاحبان استخر ها بايد در هنگام خريد گريل استخر به كيفيت اين محصولات توجه داشته باشند. قيمت گريل دور استخر در گروه توليدي آبراهه سازان بسيار مناسب و به صرفه خواهد بود.

در ادامه مقالات شما را با ساير ويژگي هاي گريل استخر اشنا خواهيم كرد.

براي تهيه و خريد گريل استخرمي توانيد با كارشناس ما در تماس باشيد.

بازدید : 669
11 زمان : 1399:2

همانطور كه از اسم كمك فنر پيداست، فنر ها وسايلي هستند كه در قبال نيروي خارجي تغيير شكل داده و به نوعي انرژي كشساني در خود ذخيره مي كنند و هنگام بازگشت به حالت قبلي خود اين انرژي به صورت خيلي سريع بايد آزاد كنند.كمك فنر ها وسايلي لوله مانند هستند كه به صورت هيدروليك هستند كه يك پيستون در قسمت بالاي آنها قرار دارد. كمك فنر ها به فنر ها كمك مي كنند كه در مقابل اين نيروي خارجي به سرعت تغيير شكل داده و بتواند انرژي در خود ذخيره كند و بعد از حذف نيروي خارجي به صورت آني تغيير شكل دهند و به حالت اوليه خود بازگردند و در اين فرآيند تا بازگشت فنر به حالت اوليه ارتعاشات متوالي مي كنند. اگر دامنه اين ارتعاشات زياد باشد براي سرنشينان ايجاد ناراحتي مي كند كه كار كمك فنر جلوگيري از اين ارتعاشات مي باشد و استفاده از آن براي همه ماشين ها ضروري مي باشد.

در سيستم تعليق كمك فنر به صورت موازي با فنر بسته مي شود و همانند فنر در صورت وارد شدن نيرو جمع ميشود و باز مي شود اما در باز شدن مانند فنر عمل نمي كند و كمي آهسته باز مي شود. دليل اين آهسته باز شدن هم آن است كه وقتي كمك فنر بسته مي شود روغن در داخل سوپاپ هاي آن آزاد شده و باعث مي شود كمك فنر بتواند به راحتي جمع شود اما هنگام باز شدن اين روغن ها براي خروج از سوراخ كوچكي بايد خارج شوند كه بر اثر آن انرژي اصطكاك آن بالا رفته و انرژي مكانيكي موجود را به گرما تبديل مي كند. اين گرما در محيط پخش شده و باعث مي شود سرعت بازگشت كمك فنر به حالت قبل خود به صورت آهسته تري رخ دهد.

در حال حاضر به طور كلي دونوع كمك فنر وجود دارد:

نوع اول كمك فنر تلسكوپي هيدروليكي و نوع دوم كمك فنر گازي

بازدید : 645
11 زمان : 1399:2

امروزه سولفات آلومينيومعلاوه بر استفاده در صنايع گوناگون، در زندگي ما نيز كاربرد هاي بسيار زيادي دارد. در حقيقت در طول روز ممكن است بار ها بدون اينكه بدانيد با سولفات آلومينيوم مواجه شويد.

استفاده از سولفات آلومينيوم به عنوان مصارف خانگي

در خانه ها بيشتر از هر جاي ديگري از سولفات آلومينيوم استفاده مي شود. يكي از اجزاي سازنده نمك طعام سولفات آلومينيوم است. البته در اضافه كردن سولفات آلومينيوم به مواد خوراكي اختلاف نظر هاي بسياري وجود دارد. سولفات آلومينيوم داراي خواص آنتي باكتريال است. در واقع از سولفات آلومينيوم در اجزاي سازنده داروهايي براي بند آوردن خون استفاده مي كنند. اين دارو ها براي برش ها و زخم هايي استفاده مي شود تا خيلي سريع از خون ريزي جلوگيري شود.

استفاده از سولفات آلومينيوم در باغباني

يكي ديگر از كاربرد هاي بسيار مهم سولفات آلومينيوم اين است كه در باغباني از آن استفاده مي شود. به دليل اينكه سولفات آلومينيوم خيلي اسيدي است به همين خاطر گاهي براي تنظيم PH گياهان از اضافه كردن سولفات آلومينيوم به خاك قليايي استفاده مي شود.

هنگامي كه سولفات آلومينيوم در تماس با آب قرار بگيرد، آلومينيوم هيدروكسايد و همچنين اسيد سولفوريك خيليي رقيق به وجود مي آيد. كه اسيديته خاك را تغيير مي دهد. باغبان ها از اين روش هيدروژنه براي تغيير رنگ گل ها در زماني كه گياه خيلي به PH خاك حساس است، استفاده مي كنند. براي مثال گل هاي آبي يا صورتي گاهي از اين طريق به وجود مي آيند.

تصفيه آب

يكي از مهم ترين كاربرد هاي سولفات آلومينيوم پاكسازي و بهينه سازي آب است. هنگامي كه سولفات آلومينيوم به آب اضافه مي شود باعث مي شود كه ناخالصي هاي ميكروسكوپي دسته دسته بهم متصل شوند و بزرگ تر شوند. در اين حالت ناخالصي ها سنگين تر و درشت تر مي شوند و به كف محفظه انتقال پيدا مي كنند كه در اين حالت راحت تر مي توان تصفيه و پاكسازي آب را انجام داد

بازدید : 644
11 زمان : 1399:2

آشنايي با مشخصات چوب روسي

اين نوع چوب روسي بسيار محكم، سنگين و همچنين كم جا و فشرده است. چوب روسي در مقابل موريانه بسيار مقاوم است. همچنين رنگ چوب روسي قرمز همراه با بنفش تيره است. پوست چوب روسي هيچ فرقي با مغز چوب روسي ندارد.

ساختار بافت چوب روسي

رگه هاي صاف و همچنين بافت يكدست.

كاربرد چوب روسي درخت كاج بيشتر در چه مواردي رايج است؟

استفاده از اين نوع چوب روسي در لوازم منزل مانند ميز و مبلمان هاي شيك بسيار كاربردي است.

كاربرد چوب روسي در روكش هاي دكوري براي ديزاين داخلي و خارجي

استفاده در آلات موسيقي

تراش كاري و همچنين حكاكي با استفاده از چوب روسي امكان پذير است.

منبت كاري، مجسمه سازي، اسباب بازي و همچنين ساخت خط كش با چوب روسي امكان پذير است.

همچنين مي توان از چوب روسي در ساخت اسنو برد نيز استفاده كرد.

استفاده از اين نوع چوب براي در، پنجره، ديوار و همچنين كفپوش بسيار رايج است.

زمان توليد چوب روسي با استفاده از درختان كاج معمولا 25 روز طول مي كشد.

ويژگي هاي چوب روسي

چسباندن اين نوع چوب روسي بسيار آسان است

خشك شدن اين نوع چوب كند و به آهستگي است.

كار با اين نوع چوب ها بسيار آسان است.

الوار هاي نرم چوب از چوب روسي درخت كاج تهيه مي شود. اين الوار ها بسيار مقاوم و با دوام اند ظاهري بسيار منحصر به فرد و كاربردي دارند. اين نوع چوب روسي براي ساخت و ساز بسيار مناسب است.

خصوصيات و مشخصات چوب روسي بسيار خاص و منحصر به فرد است و در ساخت و ساز و استفاده در برخي وسايل كه به شما معرفي كرديم كاربرد بسيار خوبي دارد. به منظور تهيه چوب روسي با بهترين و مناسب ترين قيمت مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را در تهيه اين نوع الوار ها راهنمايي كنند.

بازدید : 657
11 زمان : 1399:2

از واشر سيل القايي به عنوان درپوشي براي بطري و محفظه هاي مربوطه استفاده مي شود. همانطور كه مي دانيد واشر سيل القايي به عنوان درزگيري براي جلوگيري از انتقال هوا و گاز ها استفاده مي شود. يكي از بهترين انواع اين نوع واشر ها واشر سيل القايي فوم دار است.

انتخاب واشر سيل القايي و درز گير مناسب براي محفظه بسيار مهم است. در اينجا مي خواهيم شما را با مهم ترين انواع واشر سيل القايي آشنا كنيم:

هيچ كدام از اين درزگير ها مانند هم نيستند، عملكرد و همچنين كاربرد متفاوتي دارند. برخي از سوالاتي كه در رابطه با واشر سيل القايي ممكن است از خودتان بپرسيد شامل:

  • آيا من براي محصولاتم به چيزي براي پلمپ كردن آن نياز دارم؟
  • محصول توليدي من مايع است يا جامد و يا پودري؟
  • آيا من به واشر سيل القايي براي درزگيري هوا و يا مايعات نياز دارم؟

براي پاسخ به اين سوالات با ما همراه باشيد تا ابتدا با انواع واشر سيل القايي آشنا شويد تا بتوانيد بعد از آن درزگير مناسبي براي محصولاتتان انتخاب كنيد.

واشر سيل القايي F217 : اين نوع واشر سيل القايي داراي يك لايه فوم فشرده شده در وسط آن است. اين نوع سرپوش و درز گير براي محصولات مدت دار كاربردي است.

واشر سيل القايي PS Liner : يك طرف اين نوع واشر و درزگير چسبناك است و در هنگام پرس واشر سيل القايي به ورودي و دهنه ي محفظه و يا بطري مي چسبد. بعد از 24 ساعت وقتي كه سرپوش برداشته مي شود PS به دهنه محفظه پلمپ خواهد شد.

پس همانطور كه گفتيم يك طرف اين نوع واشر سيل القايي داراي يك لايه چسبناك است و طرف ديگر آن فوم پلي اتيلن است.

اين نوع درزگير براي درپوش محصولاتي مانند خشكبار بسيار مناسب است. در مقالات بعد حتما در مورد انواع ديگر واشر هاي سيل القايي صحبت خواهيم كرد.

بازدید : 634
11 زمان : 1399:2

آشنايي با خط توليد زغال فشرده

زغال فشرده به عنوان يك منبع انرژي قابل تجديد است. كه در سال هاي اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته است. خط توليد زغال فشرده امروز با بهره گيري از آخرين تكنولوزي هاي روز دنيا توانسته است زغال فشرده را در مقياس هاي مختلف تهيه و توليد نمايد.

چرا از زغال فشرده استفاده كنيم؟

بياييد نگاهي به عقب بياندازيم، هزاران سال بود كه زغال فشرده به عنوان منابع انرژي قابل تجديد شناخته شده است. در واقع تمام مدل ها و فرم هاي انرژي مانند سوخت فسيل، باد يا زغال فشرده، از انرژي خورشيدي تهيه مي شدند. هنگامي كه جنگل ها رشدي نداشته باشند زغال فشرده به عنوان يك منبع انرژي قابل تجديد بوده و هست. فوايد راه اندازي خط توليد زغال فشرده محدود به مقدار انرژي توليد شده نمي شود. در زير برخي ديگر از فوايد خط توليد زغال فشرده را براي شما آورده ايم:

  • حجم بالاي انرژي
  • مقدار دوز با مشخصات مطلوب
  • مقدار آب موجود در حجم مورد نظر بسيار كم و محدود است.
  • زغال فشرده از متراكم سازي و فشرده سازي مواد اوليه حاصل مي شود.
  • تغيير در ساختار شيميايي و يا مواد موجود در زغال فشرده با اضافه كردن برخي مواد قابل اجرا است.

دليل اصلي براي فشرده سازي و متراكم كردن زغال فشرده در خط توليد زغال فشرده اين است كه در هر مقياس حجم بيشتري انرژي توليد شود.

در خط توليد زغال فشرده از مواد اوليه در ساخت زغال استفاده مي شود. همانطور كه مي دانيد استفاده از پسماند هاي طبيعي در خط توليد زغال فشرده بسيار رايج است. اين مواد اوليه شامل پسماند هاي طبيعي و همچنين چوب هاي سخت شامل چوب راش، چوب افرا، بلوط و همچنين چوب هاي گرمسيري است. همچنين برخي ديگر از اين مواد اوليه شامل پوست ميوه و پوسته درختان است كه در خط توليد زغال فشرده با استفاده از دستگاه هاي مخصوص بريده بريده و خرد مي شوند سپس به زغال فشرده تبديل مي شوند

بازدید : 676
11 زمان : 1399:2

  • يوبوت سبك و محكم است.
  • يوبوت وزن را در فونداسيون كاهش مي دهد.
  • يوبوت باعث تقويت بتن و فلزات به كار رفته در ساخت و ساز مي شود.
  • استفاده از يوبوت باعث كاهش مدت زمان ساخت و ساز مي شود.
  • ضخامت يوبوت متغير است. حداقل ضخامت يوبوت 25 سانتي متر است.
  • استفاده از يوبوت باعث مي شود كه سقف دال ها هموار شود.
  • يوبوت به ندرت تغيير شكل مي دهد و از شكل اصلي خود خارج نمي شود.
  • يوبوت در مقابل آتش سوزي و حرارت بالا بسيار مقاوم است.
  • فوايد استفاده از يوبوت

    همانطور كه در مقالات قبل مطالعه كرديد استفاده از يوبوت در ساخت و ساز فوايد بسيار زيادي را به همراه خواهد داشت و براي آشنايي بيشتر با يوبوت مي توانيد مطالب قبلي سايت را مطالعه كنيد. همانطور كه مي دانيد استفاده از يوبوت باعث كاهش مصرف بتن و هزينه هاي اضافي خواهد شد. علاوه بر اين ها كاهش مصرف فلزات در دال ها و همچنين كاهش وزن ساختمان ها، مقدار هزينه هاي كمتر براي فونداسيون، نظم بخشيدن به دال ها، از ديگر فوايد استفاده از يوبوت است.

    افزايش تعداد طبقات با استفاد ه از يوبوت. يوبوت اين امكان را به مهندسين مي دهد تا تعداد طبقات را به راحتي افزايش دهند. به همين خاطر در برج ها بيشتر از يوبوت استفاده مي شود.

    به دست آوردن فضاي بيشتر با استفاده از يوبوت در ساخت و ساز.

    كاهش ضخامت دال ها. هرچه دال ها باريك تر باشند سقف صاف تر و مسطح تري به دست خواهد آمد.

    با استفاده از يوبوت بين پايه ها، تيرك سقف قرار نمي گيرد. در اين حالت تطبيق پذيري و انعطاف سقف بسيار بهتر مي شود.

    بهينه سازي مقدار پايه ها با استفاده از يوبوت.

    كاهش فشار وارده بر روي سقف ها با استفاده از يوبوت

    با استفاده از يوبوت انتقال صدا از طبقه ايي به طبقه ديگر كاهش پيدا مي كند.

بازدید : 752
11 زمان : 1399:2

مزاياي كابل كواكسيال:

– انعطاف پذيري و قابليت شكل پذيري در محيط مورد استفاده

– قابل استفاده بودن براي مدت زمان طولاني

– دوام و پايداري مناسب

– پايين بودن قيمت آن كه باعث مي شود هزينه نگهداري و توسعه آن كم تر شود

– ظرفيت مناسب ، حداكثر تا ۳۰۰ مگا هرتز در پهناي باند.

– پهناي باند مناسب براي سرويس هاي مخابراتي از جمله كنفرانس هاي صوتي و تصويري و سيستم هاي دوربين مداربسته

كابل كواكسيال RG 11

از اين كابل مي توان براي ارسال و دريافت تمامي داده هاي ويديوئي، صدا، اطلاعات و ... در مسافت هاي بسيار دور استفاده كرد. اين نوع كواكسيال نسبت به كواكسيال هاي ديگر مانند RG58 و RG59 توانايي هاي بسيار بيشتري دارد و مصرف آن در مكان هاي خاص است يكي از دلايلي كه بسياري اين كابل را بهترين نوع كواكسيال شناخته شده مي دانند، استفاده از اين كابل در سيستم هاي دوربين مدار بسته در متراژ هاي بسيار بالا به صورت يك تكه است. در اين نوع مصرف تصاوير دريافت شده بدون هيچ گونه لرزش و نويز است.

كابل كواكسيال RG 58

از اين كابل نيز همانند كابل RG59 در موارد بسياري استفاده مي شود. از كابل RG58 معمولا به عنوان يك حامل كلي در آزمايشگاه استفاده مي كنند و همچنين با استفاده از نيز مي توان در تجهيزات تست و اندازه گيري اسيلوسكوپ استفاده كرد. از اين كابل در دو نسخه RG58 a/u و RG58 c/u به صور گسترده در شبكه هاي اينترنت استفاده مي شود و در بعضي از مصارف مي تواند جايگزين كابل هاي CAT5 و CAT6 باشد. كابل RG58 براي فركانس هاي نسبتا زياد نيز استفاده مي شود. كابل RG59 نوعي از كابل هاي كواكسيال است كه جهت ولتاژ پايين تصوير و RF مورد استفاده قرار مي گيرد

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 276
  • بازدید کلی : 1989806
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی